قیمت چاپگر تک کاره سامسونگ 2525

تاریخ خبر: 1393/7/3

قیمت چاپگر تک کاره سامسونگ 2525

پرینتر لیزری سیاه سفید تک کاره سامسونگ مدل  ML-2525 با سرعت بالای چاپ و ظاهری زیبا به رنگ مشکی که ورودی تک برگی کاغذ نیز دارد

 سرعت بالای چاپ

سرعت بالای چاپ
ML-1915/2525 با ایجاد حق انتخاب سرعت چاپ از 18 تا 24 برگ در دقیقه، و دقت تا 1200x600dpi از انعطاف پذیری لازم برای تامین نیازهای چاپ روزمره شما برخوردارست. و با FPOT کمتر از ده ثانیه، منتظر نخواهید ماند.

کارتریجهای مختلف برای بودجه های مختلف

کارتریجهای مختلف برای بودجه های مختلف
برای چاپگرهای سری Samsung ML-1915/2525 می توانید بر اساس نقدینگی و بودجه خود اقدام به خرید لوازم مصرفی کنید. کارتریج های تونر ظرفیت بالا برای کسانی که مصرف زیاد دارند مناسب تر است چون که عمر بیشتری داشته و هزینه هر برگ برای شما ارزان تر خواهد شد. البته کارتریج های تونر ظرفیت پایین هم موجودند که اگر نمی خواهید خیلی هزینه کنید، توصیه می شوند.
چاپ از صفحه نمایش

چاپ از صفحه نمایش

قابلیت چاپ از صفحه نمایش (پرینت اسکرین) راهی است آسان و سریع برای چاپ محتویات صفحه نمایش، اگر با اطلاعات زیادی که مبتنی بر وب هستند کار می کنید این قابلیت برای شما بسیار سودمند خواهد بود. شما می توانید صفحات وب، عکس و یا سایر اسناد و متون را در پنجره های مختلف روی صفحه بیاورید و بجای پردازش تک تک، همه آنها را با یک عمل ساده چاپ کنید. فقط کافی است دکمه چاپ از روی صفحه نمایش را در صفحه کنترل چاپگر فشار دهید. قابلیت چاپ از صفحه نمایش را بدو روش می توان استفاده کرد: • فشار دادن دکمه چاپ از صفحه نمایش برای کمتر از دو ثانیه تمام چیزهایی را که روی صفحه می بینید به همان صورت چاپ خواهد کرد. • اگر دکمه چاپ از روی صفحه نمایش را برای بیش از دو ثانیه فشار دهید، فقط صفحه فعال چاپ خواهد شد.

طراحی همگن

طراحی همگن
1. قاب خروجی قاب خروجی علاوه بر تقویت ظاهر همگن به کم کردن صدای دستگاه در حین چاپ کمک می کند تا آرامش محیط کار شما برهم نخورد. 2. صفحه کنترل تمیز، بدون شلوغی، آسانی کار برای راندمان حداکثر. دکمه روشن و خاموش این سری چاپگرها در بالای آنها واقع شده تا روشن/خاموش کردن آسان تر شود. علاوه بر این، دکمه چاپ از صفحه نمایش می تواند چاپهای خیلی سریع و حرفه ای تهیه کند. 3. سینی بسته کاغذ شیک و کاربردی. این سینی بسته چاپگر را بسیار جمع و جور ساخته و با آن می توانید مطمئن باشید که کاغذها از گرد و غبار در امان هستند، مسئله ای که در کیفیت چاپ حرفه ای بسیار مهم است. 4. شیک و زیبا این سری چاپگرهای لیزری رنگی با بدنه همگن خود طوری طراحی شده اند که بخوبی در هر محیط کاری و حرفه ای جا گرفته و محیط را زیباتر می کنند.
AnyWeb Print

AnyWeb Print

نرم افزار Samsung AnyWeb Print یکی دیگر از قابلیتهای بسیار سودمند است. این برنامه به شما اجازه می دهد محتواهای مختلف را از وب سایتهای گوناگون انتخاب کرده و بدون نیاز به تغییر اندازه یا ویرایش روی صفحه ای خالی در صفحه بکشید و رها کنید. AnyWeb Print راهی است آسان برای جمع کردن اطلاعات کنار همدیگر، شما حتی می توانید صفحاتی را که ایجاد می کنید با فرمت tiff یا pdf ذخیره نمایید. آنها را می توان با دکمه چاپ از صفحه نمایش یا منوی عادی چاپ، چاپ کرد. در نتیجه آنچه را که دیده اید خیلی سریع و آسان چاپ می کنید. • نرم افزار AnyWeb Print به شما اجازه می دهد داده ها را گردهم آورده و خیلی دقیق تر و موثرتر با اطلاعات کار کنید